1.1. Окуу планынын жана программалык билим беруу стандартынын, базистик окуу планынын талаптарына жана кызыкдар тараптардык керектоолоруна дал келуусу:
Мектеп ичиндеги компенет.пед совет
2022-2023-окуу ж башталышы жөнүндө буйрук
1.2. Окуу-методикалык камсыздоону билим беруу стандартынын талаптарына жана кызыкдар тараптардын керектоолоруна ылайык келуусу:
Китеп менен камсыз кылуу мониторинги
1.3. Жетиштуу маалыматтык ресурстардын (окуучулардын контингентине, анын ичинде окутуу тилдерине карата окуу-методикалык адабияттардын фонду) болушу:
Китепканадагы док.номенклатурасы
1.4. Билим беруу программасынын жана окуу-методикалык камсыздоонун мазмуну максатында кызыкдар тараптардын кутуулорун, керектоолорун канааттануусун мезгилдуу баалоонун жана маалыматтык коопсуздукту камсыздоонун колдонуудагы механизмдердин болушу:
Класс жетекчилердин иштеринин анализдери
Протокол жалпы ата-энелер чогулушу
2.1. Окутуунун пландаштырылган максаттарынын болушу:
Окуу тарбия иштери боюнча анализ
2.2. Окутуу-тарбиялоо процессинде инновациялык технологиялорды жана методдорду колдонуу:
МКТда колдонулган предметтер тизмеси
Райондук семинар. География сабагы
Сабактардын иштелмелери. инновациялык методду колдонуу менен
2.3. Окутууну баалоодо жана корректировкалоодо кайтарым байланыш механизминин болушу:
администрациянын сабактарга катышуу анализи
Дептерлерди текшерүү маалымкаттар
2.4. Билим беруу стандартынын талаптарына ылайык окуудагы жетишкендиктерди баалоонун объективдуу жана ачык-айкын системасынын болушу:
Жазуу иштерин баалоо критерийлери
Пед.кеңешме чейректик жетишүү жыйынтыктары
Чейректик,жылдык жетишүү жыйынтыктары
Экзаменге тиешелүү документтер
Электрондук журнал менен иштөө
2.5. Окуучуларга баалоонун колдонуучу эрежелери, жол-жоболору жана жыйынтыктары, ошондой эле аларды кайра кароонун жол-жоболору жонундо маалымдоо системасынын болушу:
2.6. Коопсуз, онуктуруучу жана психологиялык жактан ынгайлуу билим беруу чойросун камсыздоо, билим беруу процессинде ден-соолукту сактоочу ыкмаларды колдонуу
Соттолбогону тууралуу маалыматтын сүрөтү
Тар.саат Жолдо жүрүү эрежелери
2.7. Ички жана тышкы баалоонун, системалуу окуучулардын натыйжаларынын динамикасы:
Окуучулардын билим тармагынан жараткан ийгиликтери
спорттогу жетишкендиктер жыйынтыгы
Чейректик,жылдык жетишүү жыйынтыктары
2.8. Кызыктар тараптардын кайрылууларына жана арыздардына таасир этуунун иштелип чыккан жана ишке киргизилген жол-жоболорунун болушу:
Жарандардын кайрылууларынын каттоо журналы
3.1. Педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин билим беруу программасына шайкеш келуусу:
Мугалимдердин квалификациясын жогорулатуу
Насаатчы мугалимдер менен иштөө мерчеми
3.2. Физикалык жана психологиялык коопсуз чойрону, ошондой эле билим беруу процесстеринин катышуучуларынын оз ара мамилелерин баалоону анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдердин жана жол-жоболордун болушу:
соц.паспорт, соц.педагогдун иштери
техникалык коопсуздук боюнча инструктаж
3.3. Педагогикалык кадрларды узгултуксуз кесиптик онуктуруу, алардын квалификациясын жогорулатуу жана мотивациялоо системасынын болушу:
Билимди жогорулатуу боюнча перспективдүү план
4.1. Билим беруу процессинин катышуучуларына,анын ичинде ден-соолугунун мумкунчулугу чектелген адамдарга жеткиликтуу болгон окуу имаратынын жана материалдык ресурстардын (жабдылган окуу класстары, лабораториялар, компьютердик класстар, спорт зал) болушу:
4.2. Билим беруу чойросунун коопсуздугунун эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана чененмдер, ортко каршы коопсуздук, эмгекти коргоо жанакоопсуздук техникасынын эрежелери: